Podmínky

Všeobecné podmínky

Smluvní stranou je společnost skupiny LEI Register působící v zemi bydliště klienta. Pokud v zemi bydliště klienta nepůsobí žádná společnost skupiny LEI Register, bude to LEI Register OU (kód LEI 894500SMOMUFH0UZXT46). Skupina LEI Register v Česku působí pod ochrannou známkou Registr LEI. LEI Register je registrační pracovník LEI. Jsme partnerem Lokálního operátora (LOU) Ubisecure Oy (RapidLEI) (kód LEI 529900T8BM49AURSDO55).

Společnosti skupiny LEI Register:

LEI Register OU
Adresa: Uus tn 21-2, 10111, Tallinn, Estonia
E-mail: [email protected]

LEI Kode ApS
Adresa: Øllgårdsvej 5, 2630, Taastrup, Denmark
E-mail: [email protected]

LEI Register India Private Limited
Adresa: 15a, 4th Floor, City Vista, Tower A Fountain Road, Kharadi, India
E-mail: [email protected]

1. Nový kód LEI, obnovení kódu LEI a převod kódu LEI

1.1. Pro podání žádosti o nový kód LEI, obnovení stávajícího kódu LEI nebo převod kódu LEI pod správu společnosti Registr LEI musí žadatel vyplnit příslušný formulář žádosti, odeslat své údaje a zaplatit za službu kreditní kartou, službou PayPal nebo bankovním převodem.

1.2. Žadatel souhlasí s tím, že odesláním formuláře souhlasí s podmínkami společnosti  Registr LEI. Žadatel potvrzuje, že poskytnuté údaje jsou správné a že má plné oprávnění požádat o kód LEI jménem právnické osoby (zákazníka). Žadatel si je vědom toho, že jeho kontaktní údaje mohou být sdíleny s lokálním operátorem (LOU).

1.3. Žadatel si je vědom a souhlasí s tím, že poskytne společnosti Registr LEI všechna práva k podpisu podmínek vybraného LOU jeho jménem. Například podmínky služby RapidLEI naleznete zde. Podmínky služby mezi LOU jsou velmi podobné, protože se všechny řídí pokyny Global Legal Entity Identifier Foundation (GLEIF).

1.4. Žadatel uděluje veškerá práva společnosti Registr LEI spravovat kód LEI právnické osoby jeho jménem. Například žadatel o nový kód LEI uděluje veškerá práva společnosti Registr LEI, aby jménem právnické osoby požádala o kód LEI. Žadatel o obnovení kódu LEI uděluje veškerá práva společnosti Registr LEI k obnovení kódu LEI jménem právnické osoby. Žadatel o převod kódu LEI uděluje společnosti Registr LEI všechna práva k převodu svého kódu LEI pod správu společnosti Registr LEI.

1.5. Žadatel o převod kódu LEI si je vědom toho, že převod kódu LEI zahrnuje / může mít za následek změnu kódu LOU. Pokud žadatel o obnovení kódu LEI požádá o obnovení kódu LEI se společnostíRegistr LEI, který není pod jeho správou, musí být tento kód LEI převeden pod správu společnosti Registr LEI. Kód LEI lze převést před obnovením kódu LEI nebo během procesu obnovení kódu LEI. Registr LEI nemůže obnovit kód LEI, který nespravuje.

1.6. Kód LEI, které spravuje Registr LEI, lze obnovit maximálně 60 dní před vypršením platnosti. Pokud však zákazník převede a obnoví kód LEI, který spravuje jiný poskytovatel služeb než [název stránky], a „datum příštího obnovení“ (next renewal date) kódu LEI je delší než 60 dní, může dojít ke ztrátě dnů z lhůty pro obnovení kódu LEI.

1.7. Registr LEI zahájí proces registrace, obnovení a/nebo převodu kódu LEI krátce poté, co obdrží žádost a potvrzení o platbě.

1.8. Žadatel si je vědom toho, že může být kontaktován za účelem poskytnutí zmocnění (plné moci) nebo jiného dokladu, který prokazuje, že je oprávněn žádat o kód LEI jménem právnické osoby.

1.8.1. Dopis nebo autorizaci mohou podepsat pouze určení signatáři pod svou identitou. Žadatel si je vědom, že vydávání se za oprávněnou osobu je zakázáno a představuje podvod s identitou.

1.9. Žadatel si je vědom toho, že může být kontaktován za účelem poskytnutí dalších dokumentů. Například může Registr LEI požadovat dokumenty prokazující registraci právnické osoby, dokumenty, které ukazují, kdo jsou zplnomocnění zástupci právnické osoby, dokumenty, které ukazují datum vytvoření právnické osoby nebo dokumenty, které ukazují, kdy byly provedeny změny údajů o právnické osobě.

1.10. Žadatel si je vědom toho, že pokud má právnická osoba přímou a/nebo konečnou mateřskou společnost, která vlastní kontrolní podíl (obvykle > 50 %) a konsoliduje účetní závěrku dceřiné společnosti, je povinna vykazovat údaje mateřské společnosti (úroveň 2). Pokud právnická osoba nemá žádné mateřské společnosti nebo je nemůže vykazovat, bude nutné uvést důvod neposkytnutí údajů o mateřské společnosti (úroveň 2) výběrem výjimky pro vykazování.

1.10.1. Registr LEI může kontaktovat žadatele a poskytnout mu další dokumenty k ověření konsolidace.

1.11. Žadatel si je vědom toho, že pokud je právnickou osobou mezinárodní pobočka, je povinen nahlásit kód LEI centrály. Pokud neposkytne kód LEI centrály, nemůže Registr LEI pokračovat v žádosti o kód LEI.Kód LEI centrály musí být ve stavu ISSUED (VYDÁN).

1.12. Žadatel si je vědom, že pokud je právnickou osobou fond, může Registr LEI požadovat informace o vztazích mezi fondy (subjekt spravující fond, zastřešující fond podfondu a/nebo hlavní fond podpůrného fondu).

1.12.1. Registr LEI může žadatele kontaktovat, aby mu poskytl další dokumenty k ověření vztahu (vztahů) fondu.

1.12.2. Pro ohlášení vztahu je vyžadován kódLEI subjektu spravujícího fond, zastřešujícího fondu a hlavního fondu.

1.13. Kód LEI bude vydán co nejdříve. V 90 % případů jsou nové kódy LEI vydány během 1–6 hodin. Ověřování údajů o vztahu mateřských společností a fondů může trvat až 48 hodin. Obnovení a převody kódů LEI mohou trvat až 7 dní. Pokud se vyskytnou problémy s ověřováním dat nebo v jiných vzácných případech, může být doba zpracování delší než obvykle.

1.14. Po dokončení procesu žadatel obdrží potvrzovací e-mail s fakturou na kontaktní e-mail uvedený v žádosti o kód LEI.

1.15. Žadatel si je vědom a souhlasí s tím, že po odeslání žádosti a přijetí podmínek je žádost považována za konečnou. Jakmile Registr LEI obdrží žádost o převod, nelze ji odvolat. Jakmile Registr LEI obdrží potvrzení o platbě za nový kód LEI, obnovení kódu LEI nebo žádost o obnovení a převod, nelze žádost odvolat. Pokud žadatel poskytl dostatek informací pro zpracování žádosti o kódu LEI, nelze proces zastavit a kód LEI bude vydán.

1.16. Žadatel si je vědom toho, že v případě, že neposkytne jakékoli požadované informace, včetně všech výše uvedených žádostí o informace, Registr LEI a příslušný LOU vynaloží přiměřené úsilí k dokončení žádosti o kód LEI. To může vést k nastavení mateřských údajů (úroveň 2) jako neveřejných nebo k nezveřejnění údajů o vztahu fondu. Pokud však kód LEI nemůže být vydán, obnoven a/nebo převeden v důsledku toho, že žadatel neposkytl požadované informace, Registr LEI a příslušné LOU nenesou odpovědnost za případné škody související s kódem LEI.

1.17. Žadatel si je vědom toho, že jakmile bude kód LEI vydán, kód LEI a referenční údaje kódu LEI právnické osoby budou zveřejněny na webových stránkách GLEIF a Registr LEI. Jakmile byl kód LEI vydán, nelze jej smazat ani převést na jiný právní subjekt.

1.18. Registr LEI zašle e-mail a/nebo SMS na uvedený kontaktní e-mail a/nebo kontaktní číslo 60 dní před tím, než je nutné obnovit LEI (tj. 60 dní před datem vypršení zaplacené platnosti).

2. Několikaleté plány a automatické obnovy

2.1. Pro pohodlí zákazníků nabízí Registr LEI možnost předplatit poplatek za obnovení předem až na 5 let.

2.1.2. Pokud si zákazník zakoupil službu obnovení kódu LEI na více let, Registr LEI pokryje náklady na obnovení za zakoupené období.

2.1.3. Pokud si zákazník objednal několikaleté obnovení svého kódu LEI (např. 5leté LEI) od společnosti Registr LEI a během předplaceného období převede kód LEI k jinému poskytovateli služeb, několikaletá smlouva se automaticky ruší.

2.2. Bez ohledu na to, zda si zákazník zakoupil službu obnovení na více let (2–5), budou data LEI aktualizována ročně. Proto je „datum příštího obnovení“ v databázi GLEIF obvykle čas vydání / posledního obnovení kódu LEI + 365 dní, ale nikdy ne více než 425 dní v budoucnu.

2.3. Zákazník si může zvolit automatické obnovení svého kódu LEI.

2.3.1. Pokud si zákazník zvolil automatické roční obnovení svého kódu LEI, bude mu poplatek účtován 60 dní před koncem smlouvy. Platba bude odečtena ze stejného účtu, který byl poskytnut pro první platbu.

2.3.2. Zákazníci budou o nadcházejícím automatickém obnovení informováni e-mailem. Budou mít pětidenní lhůtu na předložení změn svých údajů LEI v případě, že je třeba cokoliv aktualizovat nebo zrušit automatické obnovení jejich kódu LEI. Po uplynutí 5 dnů zahájí Registr LEI proces obnovení. Po dokončení procesu obnovení obdrží zákazník potvrzovací e-mail s fakturou za službu obnovení. Po obnovení platnosti kódu LEI již nelze obnovení zrušit.

2.4. Registr LEI má plné právo obnovovat kód LEI právnické osoby a aktualizovat referenční data v databázi GLEIF prostřednictvím příslušného LOU.

2.4.1. Pokud je právnická osoba registrována, Registr LEI a příslušný LOU mají právo aktualizovat referenční údaje právnické osoby na základě příslušného registru.

2.4.2. Pokud údaje právnické osoby nelze ověřit podle registru, Registr LEI a příslušný LOU vyvinou přiměřené úsilí k obnovení kódu LEI pomocí stávajících údajů. To může zahrnovat nastavení údajů o mateřské společnosti (úroveň 2) na neveřejné nebo nevykazování údajů o vztahu fondu.

2.4.3. Zákazník se zavazuje upozornit Registr LEI v případě, že došlo ke změně údajů, které nelze ověřit z veřejných rejstříků, a poskytnout příslušné aktualizované informace.

2.4.4. Společnost Registr LEI může kontaktovat zákazníka, aby jí poskytl aktualizované informace a/nebo dokumenty (např. aktualizované konsolidované účty, výjimku z vykazování, plnou moc, doklad o pověření nebo jakékoli jiné údaje).

2.4.5. Pokud zákazník neposkytne požadované informace a/nebo dokumenty, kód LEI nemusí být obnoven. Pokud v důsledku toho, že zákazník neposkytne požadované informace, kód LEI nebude obnoven, Registr LEI a příslušný LOU nenesou odpovědnost za žádné škody související s kódem LEI. Pokud zákazník neposkytne požadované informace do 60 dnů, má Registr LEI právo od smlouvy odstoupit.

3. Služba Fast-track

3.1. Služba Fast-track je pouze pro nové zákazníky LEI. Fast-track podporuje právnické osoby registrované v obchodním rejstříku, které nemají nebo nevykazují údaje o mateřských společnostech (úroveň 2) nebo údaje o vztazích s fondy. Pokud má zákazník nárok na využití služby Fast-track, zobrazí se na stránce pokladny zaškrtávací políčko Fast-track.

3.2. Pokud se na stránce pokladny nezobrazuje zaškrtávací políčko Fast-track, nenašli jsme shodu mezi registračním číslem subjektu a databází obchodního rejstříku, nebo byla v žádosti hlášena data o vztahu. V tomto případě bude žádost o kód LEI považována za běžnou žádost.

3.3. Společnost Registr LEI zaručuje, že zákazníkům Fast-track poskytne nový kód LEI do 3 hodin.

3.4. Společnost Registr LEI vynaloží přiměřené úsilí, aby poskytla kód LEI ve slíbeném časovém rámci.

4. Certifikát/štítek LEI

4.1. Certifikát LEI + štítek a tištěnou kopii certifikátu lze přidat k objednávce na stránce pokladny nebo zakoupit samostatně po zveřejnění údajů LEI na této webové stránce. Certifikát LEI + štítek a tištěnou kopii certifikátu lze zakoupit samostatně vyhledáním kódu LEI v sekci  „Certifikát LEI + štítek“ na této webové stránce.

4.2. Registr LEI zašle tištěnou kopii certifikátu do 7 pracovních dnů. Tištěná kopie bude zaslána na adresu sídla právnické osoby.

4.3. Registr LEI si vyhrazuje právo nezaslat novou tištěnou kopii, pokud zákazník uvedl nesprávné údaje nebo pokud zákazník zásilku nepřevezme.

5. Poplatky

5.1. Poplatky za objednání nového kódu LEI, převod kódu LEI nebo obnovení kódu LEI naleznete v sekci „Cena kódu LEI“ na této webové stránce. Náklady na nový kód LEI zahrnují počáteční registraci kódu LEI a roční obnovení kódu LEI na zvolené období. Náklady na obnovu stávajícího kódu LEI zahrnují roční obnovení kódu LEI na zvolené období. Převod kódu LEI je v případě potřeby zdarma.

5.2. Uvedené náklady zahrnují poplatek GLEIF.

5.3. Ceny jsou bez DPH. DPH je 0 % v případě platného daňového identifikačního čísla (DIČ) EU. DIČ je automaticky ověřeno podle databáze VIES. DPH je 21 % v případě neplatného nebo žádného DIČ, DPH bude připočteno podle schématu EU OSS.

5.4. Zájemce si může zvolit doplňkové služby za příplatek.

5.4.1. Přidání údajů o mateřské společnosti stojí 250 Kč na mateřskou společnost ročně.

5.4.2. Validace údajů fondu stojí 250 Kč ročně.

5.4.3. Pokud je na stránce pokladny uvedena možnost Fast-track, je pro několikaleté smlouvy bezplatná. U smluv na jeden rok bude za službu Fast-track účtován příplatek 480 Kč.

5.4.4. Ceny za certifikát LEI + štítek a tištěnou kopii certifikátu naleznete v části „Certifikát LEI + štítek“ na této webové stránce.

5.5. Částka účtovaná za automatické obnovení bude vycházet z aktuální ceny uveřejněné na webových stránkách Registru LEI v době uskutečnění transakce. Ceny se mohou měnit.

6. Zásady pro vrácení peněz

6.1. Chcete-li požádat o vrácení peněz, kontaktujte [email protected]. Žádosti o vrácení peněz a zrušení lze také zaslat na adresu Uus 21-2, 10111, Tallinn, Estonsko.

6.2 Vrácení peněz bude provedeno do 7 dnů. Upozorňujeme, že doba vrácení peněz se liší podle banky. Vrácení peněz může trvat až 30 dní.

6.3. Registr LEI má právo účtovat si poplatek za vrácení peněz ve výši 720 Kč za každou refundaci.

6.4. Zákazník je oprávněn požadovat vrácení peněz, pokud nesplní některou z podmínek uvedených v bodě 6.5.

6.5. Registr LEI má právo odmítnout jakékoli vrácení peněz v případě, že:

6.5.1. Žádost byla považována za konečnou.

6.5.2. Automatické obnovení kódu LEI bylo dokončeno.

6.5.3. Zákazník si objednal několikaleté obnovení svého kódu LEI (např. 5leté LEI) a později zjistí, že již aktivní kód LEI nepotřebuje.

6.5.4. Zákazník převede kód LEI k jinému poskytovateli služeb před koncem předplaceného období obnovení.

6.5.5. Dny z lhůty pro obnovení kódu LEI jsou ztraceny, protože zákazník převede a obnoví kód LEI, který je spravován poskytovatelem služeb, který se liší od společnosti Registr LEI a „datum příštího obnovení“ kódu LEI je delší než 60 dní.

6.5.6. Dny z lhůty pro obnovení kódu LEI mezinárodní pobočky jsou ztraceny, protože kód LEI centrály byl nastaven do stavu LAPSED (PROŠLÝ) a následně byl kód LEI mezinárodní pobočky nastaven do stavu LAPSED (PROŠLÝ).

6.5.7. Kód LEI nelze vydat, obnovit ani převést, pokud zákazník neposkytne požadované informace v průběhu 60 dnů. Požadované informace mohou zahrnovat mimo jiné, avšak nejen, následující dokumenty:

  • plná moc;
  • doklad o pověření
  • dokumenty, z nichž vyplývá, kdo jsou zplnomocnění zástupci právnické osoby
  • registrační dokumenty
  • dokumenty, které dokládají datum vzniku právnické osoby
  • dokumenty, které ukazují, kdy byly provedeny změny údajů o právnické osobě
  • dokumenty k ověření konsolidace nebo vztahů mezi fondy
  • kód LEI centrály nebo zastřešujícího fondu
  • jakékoli další dokumenty/informace týkající se právnické osoby.

6.5.8. Po ověření poskytnutých údajů o mateřské společnosti (úroveň 2) je zřejmé, že alespoň jedna z mateřských společností nekonsoliduje.

6.5.9. Registr LEI neposkytne kód LEI do 3 hodin pro několikaleté zákazníky Fast-track, protože služba Fast-track je pro několikaleté zákazníky bezplatná.

6.5.10. Zákazník neakceptuje doručení tištěné kopie svého certifikátu LEI nebo pokud uvedl nesprávné údaje.

6.6. Období pro vrácení peněz, jak je uvedeno v rámci správy GLEIF RA, bude náležitě dodrženo.

7. Rozhodné právo

7.1. Tato smlouva a veškeré spory nebo nároky (včetně mimosmluvních sporů nebo nároků) vyplývající z ní nebo v souvislosti s ní, jejím předmětem nebo vznikem se řídí a vykládají v souladu s právem Anglie a Walesu.

8. Zapojení poskytovatelů služeb třetích stran, rozvoj podnikání a marketingová spolupráce

8.1. Zapojení poskytovatelů služeb třetích stran

Aby Registr LEI mohl poskytovat uživatelům co nejlepší a nejkvalitnější služby, může v určitých případech zapojit do poskytování svých služeb třetí strany (tj. outsourcing). To například zahrnuje webhosting, komunikační služby a další funkce, které jsou neodmyslitelně spojeny s poskytováním služeb Registru LEI.

Poskytovatelé služeb třetích stran mohou být zapojeni například do poskytování následujícího:

· služby webhostingu: udržování a hostování naší online platformy;

· nástroje průzkumu a zpětné vazby: používají se ke shromažďování zpětné vazby od zákazníků a pro účely průzkumu trhu;

· služby zpracování plateb: používají se ke zpracování bezpečných platebních transakcí;

· komunikační služby: používají se ke správě komunikačních kanálů pro zákazníky, jako jsou e-maily a služby zasílání zpráv.

8.2. Přístup k údajům poskytovatelů služeb třetích stran

Aby bylo možné efektivně poskytovat služby, mohou poskytovatelé služeb třetích stran vyžadovat přístup k určitým údajům, které jste nám poskytli. Tyto údaje mohou zahrnovat údaje o společnosti, údaje o používání a další informace nezbytné k tomu, aby poskytovatelé služeb třetích stran mohli vykonávat své služby. Přístup k údajům udělený těmto poskytovatelům služeb třetích stran je přísně omezen na údaje nezbytné k poskytování jejich vlastních služeb a podléhá našim Zásadám ochrany osobních údajů a platným zákonům.

8.3. Rozvoj podnikání a marketingová spolupráce

Kromě činností outsourcingu popsaných výše může Registr LEI také přenést kontaktní údaje zákazníka (obchodní název, registrační kód, jméno zástupce a/nebo jiné kontaktní osoby, e-mailovou adresu a telefonní číslo), které zákazník sdělí Registru LEI, dalším poskytovatelů služeb pro účely související s rozvojem podnikání a marketingovou spoluprací, jakož i pro zajištění co nejúčinnějšího informování zákazníků o službách, které by je mohly zajímat.

8.4 Přímá komunikace se zákazníky

V průběhu plánování a poskytování služeb mohou nastat situace, kdy poskytovatelé služeb uvedení v částech 8.1 a 8.3 potřebují přímo kontaktovat zákazníka za účelem efektivního poskytování našich služeb nebo sdělování důležitých informací týkajících se jejich vlastních služeb. Tato přímá komunikace může probíhat prostřednictvím různých kanálů, jako je telefon, e-mail nebo jiné komunikační prostředky. Zákazníci mohou být například kontaktováni poskytovateli služeb platformy, aby jim představili služby související s jejich platformou.

8.5. Ochrana osobních údajů a bezpečnost

Zavázali jsme se udržovat nejvyšší standardy ochrany osobních údajů a bezpečnosti. Všichni naši poskytovatelé služeb třetích stran jsou přísně kontrolováni a vázáni dohodami o důvěrnosti a zásadami ochrany osobních údajů, které jsou v souladu s našimi podnikovými standardy a právními požadavky. Partneři, které zapojujeme do činností v rámci rozvoje podnikání a marketingové spolupráce, také podléhají vysokým standardům ochrany údajů, které jsou podrobněji popsány v našich Zásadách ochrany osobních údajů a také v zásadách ochrany osobních údajů těchto příslušných poskytovatelů služeb.

8.6. Váš informovaný souhlas

Využíváním služeb Registru LEI zákazník souhlasí s předáváním údajů, které sdělí našim poskytovatelům služeb třetích stran a spolupracujícím partnerům, pro účely a způsobem popsaným výše a v souladu se zásadami, požadavky a omezeními uvedenými v částech 8.1 až 8.5.

Konečné podmínky

Zákazník je plně odpovědný za jakoukoli činnost související s kódem LEI, která je spojena s právnickou osobou, kterou zastupuje. Registr LEI nenese žádnou odpovědnost za případné škody související s kódem LEI.

Registr LEI působí jako registrační pracovník LEI jménem zákazníka a spolupracuje s LOU akreditovanými GLEIF na objednávání, obnovování, převodu a aktualizaci kódů LEI pro jejich zákazníky.

Registr LEI si vyhrazuje právo kdykoli změnit své Obchodní podmínky. Dokument popisující aktuální smluvní podmínky lze vždy nalézt na webových stránkách společnosti Registr LEI: https://www.kodlei.cz